Doerak

Doerak

vrijdag 13 maart 2015

Wie is die man in bed?

Dat was een aparte nacht! Niet voor de puppen en honden, maar voor Fred en mij; voor het eerst sinds 2 weken sliepen we weer samen. Hahaha, als we door werk uit elkaar zijn worden we altijd onrustig, maar voor dit doel hebben we het zo van harte gedaan. Eigenlijk dachten we eergisteren al dat Fred zo langzamerhand weer naar boven kon, maar toen ik het vroeg aan hem keek hij erg beteuterd. En de opluchting en blijheid straalde van zijn gezicht toen ik opperde dat het helemaal niet hoeft. Ik vind dat je gewoon je gevoel moet volgen. Er zijn helemaal geen regeltjes voor, juist dat heb ik de afgelopen jaren van Doerak geleerd. Gewoon je gevoel volgen.
Dominique is gisteren weer thuis gekomen en heeft voor alle zekerheid, als een soort van tussenstap, beneden geslapen. Geen straf voor haar, want die kusjes midden in de nacht zijn stiekem wel welkom! We zien vanavond wel hoe onze pet staat, of we wel of niet beneden slapen.

De weegsessie is weer prima gegaan. Voedingen gaan ook goed. Alles gaat eigenlijk naar wens. Ook met mijn hand. Ik bedacht me gisteren dat mijn eerste week na de bevalling van Dominique ook obstakels had. Ik werd helaas geveld door de kraamvrouwenkoorts en kon dus maar deels genieten. Op een vreemde manier herhaalt de geschiedenis zich. En weet je wat nou zo leuk is daaraan? Vanaf week 2 heb ik toentertijd alleen maar genoten! Bijna 20 jaar lang inmiddels, en dat is nog dagelijks het geval. Onze puppengelukjes en wij gaan dezelfde toekomst tegemoet. Wis en waarachtig!

Daenerys

Arya

Drogo (moeilijk zonder tepel te treffen)

1 opmerking:

  1. Ja erbij slapen , het is niet nodig, maar ik vind het zelf zo leuk . Nu moet ik zeggen dat ik ook meteen altijd ga proberen ze beetje zindelijk te krijgen omdat werpkist dus vlak naast tuindeur staat.Maar ieder vind daar toch zijn eigen weg in denk ik.

    Gr. Christa

    BeantwoordenVerwijderen