Doerak

Doerak

donderdag 24 mei 2012

Yes!

Er is geen speld meer tussen te krijgen:

DOERAK IS EEN GEHOORZAME HUISHOND!

De spanning liep hoog op afgelopen maandagavond. De groep van Doerak moest in de verste hoek van het veld, onder het keurende oog van examinatoren, haar kunsten leveren. Sproet en ik hadden een proefexamen, maar door mijn spanning kwam daar niet zo veel van terecht. Al turend volgden wij de prestaties, en bij het voor komen hielden we onze adem in. Nergens voor nodig, bleek al gauw, want Doerak had de knop omgezet. Misschien een beetje uit medelijden met Fred, wie zal het zeggen. De ene oefening na de andere verliep uitstekend. 14 Onderdelen, waarvan 7 gewaardeerd werden met een Zeer Goed, 4 met een Goed en 3 met een Ruim Voldoende. Nou ja zeg! Zijn ze briljant of zijn ze briljant?

Het bewijs!



3 opmerkingen:

  1. DOERAK DACHT: Pffff, makkie, kijk dat ik het nou nooit doe, betekent niet dat ik het niet weet. Dat zal ik maar even laten zien, want mensen houden nu eenmaal van bewijs.
    DUS.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja ze blijven je verrassen.Leuk dat het dit keer positief is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een rapportcijfers! Die mag door naar Havo/vwo.

    BeantwoordenVerwijderen