Doerak

Doerak

dinsdag 17 januari 2012

Wist je dat?

Doerak's avonturen worden inmiddels in 13 landen gevolgd. Naast Nederland, staan Engeland, Rusland, Amerika en Duitsland in de top 5. België en Frankrijk volgen kort daarna en de rij wordt gesloten met landen als Zwitserland, Tsjechië, Portugal, Letland, Polen en Oekraïne.
Ik maak mezelf graag een voorstelling van de lezers. Dan zie ik een drukke zakenman die tussen twee afspraken door even een kijkje neemt. Zijn afspraak vervolgens met een glimlach in zijn hoofd ingaat... Of juist de huisvrouw die bevestiging vindt dat alles in eigen huis en tuin toch wel heel mooi is. Waarom ver zoeken? ........Kinderen die achter hun laptop moeten lachen om de foto's. Hun moeders duiken verontrust achter hen op; zit er een of andere pervert met mijn kind te mailen? ..... Ja, ik geef toe, ik denk een beetje in stereotypen. Maar wees gerust, ik zie zoveel meer!
Ik vraag me ook vaak af hoe jullie dit blog gevonden hebben. Deels door een van ons persoonlijk te kennen, maar dat kan niet het grote aantal hits en al die landen te weeg brengen. Er zitten ongetwijfeld veel Saarloos liefhebbers bij die Doerak op internet hebben gevonden. Of via Fia (mijn schoonmoeder), of via via? Hoe dan ook, ik voel me een beetje trots met jullie! Alleen ik hoor, Doerak zal het een worst wezen! Die doet op dit moment alleen maar verwoede pogingen om mij van mijn laptop af te halen. Voer, aandacht, rennen! In willekeurige volgorde. Laten we maar met het laatste beginnen en naar het bos gaan. Eens kijken wat daar vandaag te beleven is. Blijf je ons een beetje volgen?

Another one bites the dust

Geen opmerkingen:

Een reactie posten