Doerak

Doerak

maandag 30 januari 2012

Doerak is moe!

Doerak's woordenschat is niet zo groot, maar zijn voelsprieten voor emoties wel. En zo veerde hij dan ook afgelopen week op mijn gevoelens door het overlijden van mijn moeder. Van links naar rechts, boven naar onder, hij kon geen rust krijgen. En tot overmaat van ramp leverde dat alleen maar gemopper van mijn kant op. Meerdere malen zat hij voor het raam, kop op de vensterbank, te wachten totdat Fred of Dominique thuis zou komen. Ach, dat is toch wel zielig hoor. Zat hij opgescheept met mij overdag!
Maar nu is hij er weer! Beetje moe, dat wel.

3 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd! En tegelijk ook een mooi verhaal over hoe honden je aanvoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjulliewel! @Henk: dat is inderdaad heel mooi. Sproet (en ook mijn honden hiervoor) zoekt een plekje dicht bij me. Doerak werd er wild van. Zal deels zijn leeftijd (7 mnd) zijn; een leider zorgt voor balans. Maar misschien ook een beetje het ras. Dat houdt ons wel bezig.

    BeantwoordenVerwijderen