Doerak

Doerak

vrijdag 11 november 2011

Het is een memorabele dag!

Ja, ook omdat het 11-11-11 is, maar dat is slechts bijzaak. Vandaag is de dag dat ik mijn weddenschap met Fred heb gewonnen! Twee maanden later zijn we nu, en Doerak is nog steeds een stapje lager in rangorde dan Sproetje. Het was ook zo'n inkoppertje. Maar ik zal er daarom niet minder van gaan genieten. Gisterenavond begon de voorpret al; vol overgave toverde ik de fles massageolie uit een kastje. Die staat al klaar! Vanmorgen heb ik hem nog even zijn vingeroefeningen meegegeven. Fred heeft op de valreep verwoede pogingen gedaan om Doerak zo ver te krijgen Sproet volop te bijten. Aandoenlijk, en natuurlijk zonder succes. Ik moet niet vergeten de kookwekker mee te nemen, want er mag geen minuutje van het kwartier afgesnoept worden!

Sproetje heeft (tijdelijk) de kleine bench gekregen. Dan kan ze zich even terugtrekken, zolang ze nog herstellende is. Dachten we...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten